воскресенье, 29 августа 2010 г.

james blunt goodbye my lover ubersetzung in Temple city

james blunt goodbye my lover ubersetzung in Temple city


I'm so holow, baby, I'm so holow. I'm so, I'm so, I'm so holow. I'm so holow, baby, I'm so holow. I'm so, I'm so, I'm so holow. Prevod na srpski Zbogom ljubavi Da li sam te razočarao ili te izneverio? Jer ja video sam kraj i pre no što smo počeli, Da, video sam da si bila zaslepljena i znao sam da sam bio pobedio. Tako sam uzeo ono što mi po prirodi pripada. Možda je kraj ali još nije gotovo, Tu sam za tebe kad bi ti samo to išta značilo. A ljubav je slepa a to sam shvatio kad, Moje srce si zaslepela. Ljubio sam ti usne i držao te za ruku. Zavisan sam od tebe. Ti si bila prava za mene. Ja sam sanjar a kada se probudim, Ne možeš mi slomiti duh ̵ moji snovi su ono što uzimaš. I dok ideš dalje svojim putem, seti me se, Video sam te kako plačeš, video te kako se smeješ. Neko vreme gledao sam te kako spavaš. Znam za tvoje strahove i ti znaš za moje. Ti si bila prava za mene. I otvoriću ti dušu s vremenom, Kada klečim ti pred nogama. Ti si bila prava za mene. Tako sam prazan, dušo, tako sam prazan. Tako sam, tako sam, tako sam prazan. Tako sam prazan, dušo, tako sam prazan. Tako sam, tako sam, tako sam prazan. james blunt goodbye my lover ubersetzung in Temple city
Tags:

Комментариев нет:

Отправить комментарий